Ostry dyżur marketingowy

Marcin Głuszek
Marcin Gluszek i Agnieszka Czechumska udaja ze wyrywany jest zab madrosci

W kuluarowych spotkaniach przy gorącej kawie, czy w niezliczonych wiadomościach tekstowych pojawiało się to samo drążące pytanie „Dlaczego o nas zapomnieliście? – my radzimy pacjentom, ale też prosimy o to samo”. Włączamy więc nasz poziom empatii od razu na najwyższy bieg i ruszamy jeszcze z gorącym działem, który nazwaliśmy MARKETING STOMATOLOGICZNY.

PRAKTYCZNIE DO BÓLU

Każdy z Państwa znajdzie tutaj odpowiedzi na swoje wewnętrze pytania związane z marketingiem. Będzie bardzo praktycznie, czasem teksty przeszyją, niczym ból nietrafionego znieczulenia przed ekstrakcją. Chcemy mówić wprost o tym, co można poprawić w waszej praktyce, dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem.

KULTURYSTA MARKETINGOWY

Ten nasz i wasz MARKETING STOMATOLOGICZNY będzie bardzo szeroki w barach, jak zawodowy kulturysta.

  • Poruszymy zagadnienia związane z przygotowaniem do otwarcia gabinetu, jego lokalizacji i designu wnętrza.
  • Pochylimy się nad materią komunikacji z pacjentem oraz tą wewnętrzną gabinetową, która czasem stwarza tyle problemów.
  • Nauczymy Państwa, jak dbać o własny wizerunek, jak go kreować, jakie materiały publikować w mediach społecznościowych.
  • Wkroczymy na grząski teren rekrutacji i doboru personelu, oraz działań służących jego szybkiej aklimatyzacji.
  • Pomożemy tworzyć produkcję video i zdjęć z pacjentem.
  • Zajmiemy się obszarem związanym z graficzną oprawą Państwa praktyki począwszy od logotypu i reszty jego pochodnych.

WUJEK NAJLEPSZA RADA

Jednak najważniejsze będą Państwa prośby, które to zagadnienia wymagają naszej szczególnej atencji.
Już dziś prosimy o przesyłanie wyzwań na jakie napotykacie, a my będziemy je leczyć – dając recepty w formie gotowych praktycznych rozwiązań MARKETINGOWYCH.
Nad każdym wyzwaniem się pochylimy. Od problemów rekrutacyjnych, ciągłej zmiany personelu, czy współpracy z wymagającym pacjentem. Ocenimy logo i jakość opisów na waszej stronie internetowej i przekażemy konstruktywną krytykę. Przyjrzymy się stylowi postów w mediach społecznościowych i powiemy co możecie robić lepiej. Znajdziemy wasze silne strony, nawet jak ich nie dostrzegacie.

BĘDZIEMY WASZYM AMBULANSEM MAREKTINGOWYM.

Pierwsze publikacje PRZECZYTASZ TU

Ofertę szkoleń z marketingu stomatologicznego ZNAJDZIESZ TU

DENTYSTA RADZI DENTYŚCIE

Drodzy czytelnicy, portal dentystaradzi.pl wita w zespole redakcyjnym praktyka marketingu, i komunikacji, pełnego pasji zawodowej Marcina Głuszkę. Potwierdzeniem jego umiejętności przekazywania wiedzy są publikacje artykułów branżowych w „Nowy Gabinecie Stomatologicznym”, oraz felietonów w ekskluzywnych czasopismach ogólnodostępnych. Kursy, szkolenia i konsultacje natomiast potwierdzają zdolności dydaktyczne i efektywność jego działań.
Zapraszam do czytania szytych na miarę waszych potrzeb jego artykułów z działu niby daleko stojącego od gabinetu stomatologicznego, czyli marketingu. Życie jednak coraz częściej nam pokazuje, że kwalifikacje zawodowe warto uzupełnić wiedzą spoza gabinetu, tak by do niego napływało jak najwięcej pacjentów. Liczymy, że w tym pomoże Marcin Głuszek.

dr Agnieszka Czechumska