PRODUKCJA FILMÓW Z PACJENTEM, Z FOTOGRAFIĄ RELACYJNĄ DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Marcin Głuszek
marcin gluszek w gabinecie pokazuje zeby obok manekina z zebami podczas szkolenia z marketingu dla dentystow

SZKOLENIE DLA STOMATOLOGÓW, MANAGERÓW I PRACOWNIKÓW GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH.

 PRODUKCJA FILMÓW Z PACJENTEM

Z FOTOGRAFIĄ RELACYJNĄ DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

prowadzi Marcin Głuszek

8 godzin szkolenia w 80 % czasu poświęconego praktycznej nauce nagrywania video z pacjentem oraz fotografii pokazującej pozytywne emocje wynikające z procesu leczenia.

Teoria:

Cz. 1.  KOŻYŚCI Z POSIADANIA AUTENTYCZNYCH FILMÓW I  ZDJĘĆ Z PACJENTAMI

  1. własne materiały foto-video i ich video – ich wpływ na zyskowność gabinetu
  2. korzyści dla indywidulanego lekarza oraz całego gabinetu
  3. wpływ własnego materiału foto – video na zapełnienie grafiku pacjentów, wysokość cennika, możliwość zwiększania cen usług i realizacji dużych planów leczenia
  4. wpływ własnego materiału foto – video na przyciąganie do gabinetu wybitnego personelu oraz zapobieganie jego odejściom

Cz. 2.  JAK WYJŚĆ Z WŁASNEJ STREFY KOMFORTU, POLUBIĆ SIEBIE W PRZEKAZIE VIDEO I FOTO

  1. akceptacja własnej osoby warunkiem koniecznym do przełamania oporu przed pokazaniem się w przestrzeni mediów społecznościowych
  2. jak pokonać własne bariery i zacząć fascynującą przygodę z pozyskaniem rekomendacji pacjentów w materiałach foto – video
  3. każdy jest medialny – odkrycie naszych silnych stron i wyciszenie błędnych przekonań o naszej niezdolności do funkcjonowania w przestrzeni mediów społecznościowych

Praktyka

Cz. 3. PRAKTYCZNE ĆWICZENIA Z NAGRYWANIA FILMÓW VIDEO – WCIELANIE SIĘ W RÓŻNE ROLE.

Ćwiczenie scenek mających za cel motywację pacjenta do zgody na wystąpienie w produkcji video i foto – nagrywanie obrazu, wcielanie się w role pacjenta i lekarza, symulacja rozmowy telefonicznej, która skłoni pacjenta do zgody na produkcję

  1. ćwiczenia przed kamerą i ich analiza – zadawanie pytań otwartych pacjentowi w celu motywacji do wypowiedzenia słów związanych z rekomendacją dla lekarza
  2. ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – sposoby na minimalizację tremy pacjenta podczas nagrania
  3. ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – modulacja głosu, zestaw dyżurnych pytań, umiejętność podążania za kamerą, sztuka autoprezentacji i pobudzenia pacjenta do opisania w autentyczny sposób opinii na temat lekarza
  4. ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – jak szukać najlepszych kadrów, przebitki – czyli części video będące przerywnikami w wypowiedziach pacjenta i lekarza – jak sprawić żeby były emocjonalne i przekonywujące
  5. praktyczne podstawy montażu video

Cz. 4.  JAK WYKONAĆ PEŁNE EMOCJI ZDJĘCIA LEKARZA I PACJENTA

  1. wykonywanie zdjęć wcielając się w role pacjenta i lekarza i ich analiza pod względem scenerii, światła, kadrowania, grymasu twarzy, stroju i ustawienia postaci
  2. praktyczne ćwiczenia jak wywołać emocje u pacjenta i je odpowiednio uchwycić
  3. obróbka zdjęć po ich wykonaniu – podcięcie kadru, kolory, kontrast

Cz. 5. PRAKTYCZNA NAUKA PISANIA ZAANGAŻOWANYCH POSTÓW ZWIĄZANYCH Z UMIESZCZANIEM MATERIAŁÓW VIDEO I FOTO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Cz. 6.  NAGRANIE AUTOPREZENTACJI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA PRZEZ PROWADZĄCEGO, KTÓRE KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMA W FORMIE GOTOWEGO OKOŁO 1 MINTOWEGO VIDEO, ZMONTOWANEGO, UZUPEŁNONEGO W NAPISY W RYTM MÓWIENIA, MUZYKĘ, ORAZ PRZEBITKI.

Współpraca i pytania do autora. Poproś o indywidualną wycenę emailem.

Piszcie: marcingluszek@poczta.onet.pl