SZKOLENIE DLA STOMATOLOGÓW, MANAGERÓW I PRACOWNIKÓW GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH.
PRODUKCJA FILMÓW Z PACJENTEM
Z FOTOGRAFIĄ RELACYJNĄ DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
prowadzi Marcin Głuszek
8 godzin szkolenia w 80 % czasu poświęconego praktycznej nauce nagrywania video z pacjentem oraz fotografii pokazującej pozytywne emocje wynikające z procesu leczenia.
Teoria:
Cz. 1. KOŻYŚCI Z POSIADANIA AUTENTYCZNYCH FILMÓW I ZDJĘĆ Z PACJENTAMI
- własne materiały foto-video i ich video – ich wpływ na zyskowność gabinetu
- korzyści dla indywidulanego lekarza oraz całego gabinetu
- wpływ własnego materiału foto – video na zapełnienie grafiku pacjentów, wysokość cennika, możliwość zwiększania cen usług i realizacji dużych planów leczenia
- wpływ własnego materiału foto – video na przyciąganie do gabinetu wybitnego personelu oraz zapobieganie jego odejściom
Cz. 2. JAK WYJŚĆ Z WŁASNEJ STREFY KOMFORTU, POLUBIĆ SIEBIE W PRZEKAZIE VIDEO I FOTO
- akceptacja własnej osoby warunkiem koniecznym do przełamania oporu przed pokazaniem się w przestrzeni mediów społecznościowych
- jak pokonać własne bariery i zacząć fascynującą przygodę z pozyskaniem rekomendacji pacjentów w materiałach foto – video
- każdy jest medialny – odkrycie naszych silnych stron i wyciszenie błędnych przekonań o naszej niezdolności do funkcjonowania w przestrzeni mediów społecznościowych
Praktyka
Cz. 3. PRAKTYCZNE ĆWICZENIA Z NAGRYWANIA FILMÓW VIDEO – WCIELANIE SIĘ W RÓŻNE ROLE.
Ćwiczenie scenek mających za cel motywację pacjenta do zgody na wystąpienie w produkcji video i foto – nagrywanie obrazu, wcielanie się w role pacjenta i lekarza, symulacja rozmowy telefonicznej, która skłoni pacjenta do zgody na produkcję
- ćwiczenia przed kamerą i ich analiza – zadawanie pytań otwartych pacjentowi w celu motywacji do wypowiedzenia słów związanych z rekomendacją dla lekarza
- ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – sposoby na minimalizację tremy pacjenta podczas nagrania
- ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – modulacja głosu, zestaw dyżurnych pytań, umiejętność podążania za kamerą, sztuka autoprezentacji i pobudzenia pacjenta do opisania w autentyczny sposób opinii na temat lekarza
- ćwiczenia przed kamerą ich i analiza – jak szukać najlepszych kadrów, przebitki – czyli części video będące przerywnikami w wypowiedziach pacjenta i lekarza – jak sprawić żeby były emocjonalne i przekonywujące
- praktyczne podstawy montażu video
Cz. 4. JAK WYKONAĆ PEŁNE EMOCJI ZDJĘCIA LEKARZA I PACJENTA
- wykonywanie zdjęć wcielając się w role pacjenta i lekarza i ich analiza pod względem scenerii, światła, kadrowania, grymasu twarzy, stroju i ustawienia postaci
- praktyczne ćwiczenia jak wywołać emocje u pacjenta i je odpowiednio uchwycić
- obróbka zdjęć po ich wykonaniu – podcięcie kadru, kolory, kontrast
Cz. 5. PRAKTYCZNA NAUKA PISANIA ZAANGAŻOWANYCH POSTÓW ZWIĄZANYCH Z UMIESZCZANIEM MATERIAŁÓW VIDEO I FOTO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Cz. 6. NAGRANIE AUTOPREZENTACJI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA PRZEZ PROWADZĄCEGO, KTÓRE KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMA W FORMIE GOTOWEGO OKOŁO 1 MINTOWEGO VIDEO, ZMONTOWANEGO, UZUPEŁNONEGO W NAPISY W RYTM MÓWIENIA, MUZYKĘ, ORAZ PRZEBITKI.
Współpraca i pytania do autora. Poproś o indywidualną wycenę emailem.
Piszcie: marcingluszek@poczta.onet.pl